Opplev verdien av Zendera gratis i 30 dager. Kom i gang på 2 minutter her!

En løsning, mange muligheter

Opplev ruteplanlegging, effektivitet og kundereiser på et helt nytt nivå med Zendera.

Kjørekontoret

Brukervennlig design som er lett å forstå
Zendera er utviklet sammen med våre kunder og erfarne designere for å sikre at det skal være enkelt å bruk og lett å lære.
Full oversikt i sanntid
Det samles kontinuerlig inn oppdatert informasjon om ordre, sjåfører og kunder som vises gjennom intuitive grensesnitt. 4 ganger i minuttet oppdateres alle ankomsttider som deles med alle parter. Sjåførenes ruter og posisjon vises i et enkelt kart.
Effektiv ruteplanlegging
Basert på deres preferanser, fra stamruter og ned til stopp nivå, setter Zendera opp de mest effektive rutene. Om ønsket kan Zendera ta hensyn til nye ordre eller endringer underveis. Ønskede endringer kan enkelt gjøres med drag-and-drop.
Systemet lærer dag for dag
Data som samles inn analyseres og benyttes til å gjøre deres operasjon mer effektiv. Vi er enda i starten av denne utviklingen, men vi ser store muligheter av å få systemet til å lære om deres logistikk og sørge for å ta de beste valgene for dere.
Prising av ordre
Ordre kan prises basert på matriser, variable eller faste priser. Sjåførene kan legge til priser om ønsket. Sjåførkommisjon kan også beregnes.
Færre telefoner
Oppdateringer, endringer eller tillegg på ordre deles kontinuerlig med tilhørende sjåfører og kunder for å sørge for at alle er oppdatert. Dette fører til et mindre behov for kunder og sjåfører å ringe inn for å få oppdateringer om sine leveranser.
Lastebærerregnskap på hver kunde
Dere får en full oversikt over hvor mange lastebærere som finnes hos deres kunder og dere kan enkelt opprette opphentinger.
Papirløst
Zendera lar dere gå over til en fullt digital transporthverdag slik at dere slipper alle papirer.

Sjåfører

IOS og Android
Vår sjåførapp finnes både for Android og IOS telefoner.
En brukervennlig app som er lett å lære
Etter 6-700 timer i lastebiler og på kjørekontor har kjenner vi våre brukere veldig godt. Denne dype kunnskapen har vi benyttet til å lage en så enkel, men samtidig kraftfull, sjåførapp som mulig.
Navigasjon fra stopp til stopp
Appen tar sjåføren fra stopp til stopp. Sjåføren kan velge om en ønsker å benytte vår interne navigasjon eller Google Maps eller Apple Maps.
Skanning
Varer kan enkelt skannes på eller av bilen. Om skanning ikke er ønsket kan varene også markeres manuelt om de er hentet og levert.
Lastebærerregnskap
Sjåførene kan enkelt få opp hvor mange lastebærere de skal hente inn og registrere hvor mange de leverer ut. Ved differanser kan de legge inn forklaringer.
Oppdatere lokasjonsinformasjon
Ofte har sjåførene den mest oppdaterte informasjonen om kundene og leveringsstedene, gjennom mobilappen kan sjåførene holde denne informasjonen oppdatert i systemet slik at den deles med alle.
Sjåførkommisjon
For fullførte ordre kan sjåføren se sin kommisjon og endre eller legge til nye priser som f.eks. antall km kjørt eller bomtillegg.
Last og lever så effektivt som mulig
Ved opphentinger på lagre får sjåføren besked om hvilken rekkefølge bilen skal lastes i for å effektivisere leveringene.
Dokumenter alt som skjer
Appen lar sjåren legge inn flere former for dokumentasjon slik som leveringsbevis med signatur eller bilde, skade, bomtur eller ventetid.
Vedlegg
Ordre kan ha vedlegg som gjøres tilgjengelig for sjåførene slik at de kan laste dem ned og se på dem.

Kunder

Sporing i sanntid
Holder kunden oppdatert på forventet ankomsttid for opphenting eller levering så slipper kunden å ringe inn for å høre når sjåføren ankommer.
Varslinger via SMS og/eller epost
Det kan sendes ut varslinger til kundene på alle handlinger, f.eks. når ordre tildeles sjåfør, varer er hentet eller levert. Teksten velges selv og en kan legge inn dynamisk variabler som kundenavn, leveringstid, link til sporingsside og mye mer.
Kommunisere tilbake til sjåføren
Inne på sporingssiden kan kunden selv oppdatere detaljer og legge til beskjeder og/eller bilder som kan hjelpe sjåføren.
Leveringsbevis
Når ordre er levert vil kunden gjennom sporingssiden få informasjon om når den ble levert og et leveringsbevis enten i form av signatur og mottaker eller som et bilde av varene ved en kontaktløs levering.
Kontaktløs levering
Kunden kan på sporingssiden selv godta om de ønsker en kontaktløs levering eller ikke. Om de godtar vil ordren oppdateres i sjåførappen og bilde blir obligatorisk leveringsbevis.
Kundeweb som kan knyttes til deres nettside
Via vår kundeweb kan deres kunder legge inn nye ordre, vedlikeholde sine lokasjoner og få en oversikt over alle ordre som kommer eller har vært.

Selskapet

Se logistikken gjennom tall
Dataen samlet inn gjennom Zendera lar dere få en dypere innsikt i deres logistikk, og muligheten til å analysere og se hvor dere kan forbedre operasjonen deres.
Klimaregnskap
Med dataen Zendera samler inn kan dere sette opp et klimaregnskap, per ordre, per kunder eller som en helhet.
Transportregnskap
Dere kan få et transportregnskap helt ned på ordrenivå.
Resilient logistikk
Ved å samle all informasjon i et sentralt system vil dere bli mer uavhengig av enkeltpersoner, og være mer motstandsdyktig mot sykdom og endringer.
Høy sikkerhet
Zendera har et stort fokus på sikkerhet og jobber kontinuerlig med å forbedre våre systemer. Vi benytter kun anerkjente leverandører og har streng tilgangsstyring på våre data.
GDPR sikker
Vi følger alle krav i GDPR. Alle våre databaser er lokalisert i Europa. Vi har prosedyrerer for å kontrollere at tredjeparter følger GDPR.
Bredt utvalg integrasjoner
Vi har flere muligheter for å både sende inn og hente ut data fra Zendera. Vi har løsninger for å bruke API, EDI, CSV og andre former for dataoverføring. Zendera er integrasjoner mot blant annet M3, SAP, Realcom, Microsoft Dynamics, Visma.Net, Visma Global og Visma Business.
Zendera benyttes ikke bare av transportavdelingen
Hos de fleste av våre kunder benyttes Zendera i flere deler av organisasjonen for å effektivisere prosesser. Det brukes blant annet av kundeservice, lagermedarbeidere og ledelsen

Opplev verdien av Zendera gratis i 30 dager. Kom i gang på 2 minutter og så tar vi kontakt for å gi deg personlig oppføling og støtte.